Kravlig

Idag har jag inte mått helt 100. Gårdagens halsont är kvar. Började frysa som tusan igårkväll för att sen vakna helt sjöblöt. Tog två panodil när jag vaknade och tog sedan tempen, hade nog haft lite feber om inte panodilen fått göra sitt. Tog en liten tupplur på 2,5 timmar under eftermiddagen så tillsammans med nattens 10.5 timmar blir det 13 timmars sömn. Jag tror att det var välbehövligt för under de senaste två helgerna sedan påsk har jag bara kunnat sova ut en morgon vilket nog är på tok för lite med tanke på när jag kliver upp.

Så här pigg var Sjöstadsfröken idag!



Bilden lånad från:http://arielleman.files.wordpress.com/2008/04/sjuk.jpg

Hade dock planerat in att baka en del under dagen, både bröd och Pollymuffins men nu blev det inte av. Hoppas att jag har bröd i frysen till i morgon. Muffinsen hade jag tänkt bjuda kollegorna på under morgondagens möte, ett möte blir bra mycket trevligare med fikabröd.

Nu ska jag parkera mig i fåtöljen och läsa lite kurslitteratur innan jag tar och knyter mig.

Jag hoppas att jag mår bättre i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0