Kung i baren?

I går kom lönen och under både igår och idag har jag kännt mig stadd i kassan men så helt plötsligt när jag låste upp cykeln kom jag på det: räkningarna! Ahhh dem har jag inte betalat, skit också. Så var den lycko känslan över och kung i baren hann jag inte bli heller.

Skulle det inte vara en bra idé om man slapp betala sina räkningar? Det skulle vara en alldeles utomordentligt bra idé tycker jag. Men nu fick jag en ursäkt till att inte träna, jag sitter hemma och betalar räkningar, det tar ju så oerhört lång tid, inte. Men jag var inte alls sugen på att ge mig ut i spåret idag och då är ju räkningsbetalning ett bra straff. Men jag försöker förskjuta eländet lite genom att surfa runt och kolla bloggar fast jag vet att det bara är att bita i det sura äpplet och lokalisera räkningarna som kommit under månaden och logga in på banken och få det gjort. Ska nog lägga in en rolig bild till det här inlägget för att skjuta upp det lite till.

                         Så här tokig kan man bli!
                  

          Bilden lånad från: http://www.reng.se/galen.jpg

Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Om du håller på att bli så galen har du nog inte lång tid kvar innan du ser ut som gubben på bilden.

2009-05-28 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0