Var är värmen?

Solen skiner och fåglarna kvittrar men det är kallt som satan där ute ändå. Det är blåsigt och vindarna är iskalla. Borde det inte bli lite varmare snart? Jag vill börja gå barbent och med bara fötter men i dagsläget skulle jag nog frysa ihjäl om jag klädde mig så. Stumpor dras på på morgonen och jackan dras upp hela vägen i halsen för att de isande vindarna inte ska leta sig in. Det är ju för sjutton gubbar mindre än en månad kvar till sommarlovet. Varför är det så? Kan inte någon fixa lite varma vindar nu istället? Snälla!

Längtan till sommaren!
 

Bilden lånad från: blogg.passagen.se


Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Jag håller med. Tunnisar som mig trivs inte i det här vädret!

2009-05-14 @ 19:42:51
Postat av: Sjöstadsfröken

Filmskaparen: Det är binikimask som gör att du är en sån tunnis, hihihi!

2009-05-14 @ 19:49:15
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/
Postat av: Filmskaparen

Vadå för bikinimask??

2009-05-14 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0