Ta tjuren vid hornen!

                   

 Nu har jag äntligen tagit tjuren vid hornen eller fått ändan ur vagnen om man hellre vill säga så. Jag har skrivit min exeminationsuppgiftsartikel som ska mailas in på tisdag. Vet inte om jag fattat hela uppgiften men jag har skrivit en artikel och hoppas att jag fått med alla delar som skulle vara med, annars får jag väl komplettera den senare och läraren får i så fall förklara det jag kanske inte fattat lite mer ingående. De andra tjejerna jag pratat med har inte heller fattat fullt ut, så det känns ju bra att det inte bara är jag som är trög. Satte mig direkt när jag kom hem från jobbet utan en massa ursäkter för att slippa och satt sen och skrev i två timmar. Måste läsa igenom det jag skrivit ett par gånger men det gör jag inte i kväll, men det största arbetet är klart, skönt!

 När Sambon kommer hem blir det tacos till middag. Fick ett extremt sug efter Doritos så jag slank in på Ica på vägen hem och köpte en påse, gott att dippa i guacamolen. Sen ska vi se Bolt som jag lånat av en elev. Vi brukar ju gilla såna filmer så förhoppningsvis håller vi oss vakna hela filmen.

 

Ha en skön kväll!

 Kram

Bilden lånad från: http://www.skycam.se/bilder/tjur.jpg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0