Dagens två tips!

Dagens första tips är...
           Ballerina pepparkaka
 
Klassikern Ballerina finns nu i helt fantastiska Ballerina Pepparkaka. Pepparkaka med lite mörkare choklad som fyllning. Hade hört rykten om den men den fanns inte på vår vanliga Maxi men så hittade jag dem när jag köpte fikabröd till jobbet. En väldigt lyckad kaka! Prova!!!

Dagens andra tips...




Doves hair minimising deo. Sambon kom hem med en sån deo häromveckan (han får ju prover från jobbet) och jag tänkte att  jaha tror ni själva på att den minimerar håret?, men shi fick jag. När deon jag använde tog slut fanns denna tillgänglig och jag tänkte att även om inte själva hår minimerandet funkar så kanske den funkar bra ändå för den luktar nämligen gott. Efter att ha använt den i ett par dagar inser jag att deon faktiskt gör håret under armarna mindre stubbigt utan mer fjunigt så på något sätt påverkar den men jag vet inte hur. Påpekade detta lite förvånat för Sambon som tyckte att det borde vara självklart att den skulle fungera eftersom det är så de marknadsför den. Så även om man inte blir hårfri vilket den ju inte heller utgör sig för att göra dig så funkar den helt klart bra och luktar gott gör den också, jag är faschinerad! Prova deon för fjunigare (hahaha) armhålor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0