Hösten är här(lig)!

                  

Idag är det den 1 oktober och då skulle man nog kunna säga att hösten är här på riktigt. Hela september har det varit varmt och skönt ute men nu den här sista veckan har det blivit kallare. Gick ner i förrådet och hämtade upp en lite varmare jacka nyss eftersom det är närmare nollgradigt när jag åker hemifrån i ottan. Men dunjackan fick hänga kvar där nere, den hoppas jag att jag inte kommer att behöva än på en månad eller så.

 

Eftersom det är torsdag har jag hunnit med att både springa, städa och jobba lite sen jag kom hem. Nu väntar jag på att Sambon ska komma hem så att vi kan äta och åka och handla. Han är mitt i budgetarbetet just nu så jag skulle nästan kunna kalla mig budgetänka, haha! Men förhoppningsvis kommer han snart hem, undrar bara vad vi ska äta? Bäst jag tar en sväng till kyl och frys och kollar vad som kan erbjudas.

 

Kram



Bilden lånad från: http://www.sparrownest.se/Reimersholme_.jpg/H%C3%B6st%20PICT1959.jpg


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Vilken härlig höstbild! Budgetänka lät ju inte så kul (var sig tillståndet eller ordalydelsen ;-), jag är gräsänka till imorgon (denna gång var det Barcelona som lockade).



Ha en skön fredag!



Kram kram!

2009-10-02 @ 08:22:34
Postat av: Carolines hemligheter

Hösten är härlig, speciellt här i Sjöstaden! Vackert med alla rödgula träd och vattnet som börjar se lite ruggigt ut.

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka, kram!!

2009-10-05 @ 22:24:29
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0