Plugg

Eftermiddagen har ägnats åt studier och tvätt. Har suttit och pluggat i två timmar och har under dessa två timmar plockat ut långord, substantiv/verbkvoten, nominalfraser, bisatser, grafiska meningar samt syntaktiska meningar. Jag blir helt snurrig i huvudet av det och tycker att det är rent utsagt skitsvårt, men jag har i varje fall kommit en bit på vägen med min examinationsuppgift. Nu ska jag sätta mig i soffan och se film, vika tvätt och brodera i väntan på att Sambon vill bli upphämtad.

Ha en skön kväll och helg!

Ps. Pratade med rektorn idag om att jag ska få fortsätta ha historian resten av terminen så att ordinarieläraren får plugga klart sin kurs, ska bli kul men det hade varit trevligt att få reda på det lite tidigare så att man hade kunnat börja planera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0