Skallebang

                    

När jag kom hem för några timmar sedan hade jag vad jag tror norrmännen kallar skallebang dvs huvudvärk. Tog två Panodil för nästan två timmar sedan men värken är kvar. Det är slitigt att vara ledig. Har dock haft en riktigt trevlig dag: började med att förena nytta med nytta (ja jag har skrivit rätt det ska vara nytta med nytta och inte nytta med nöje) och tog med mig kurslitteraturen till gymmet och läste medan jag körde en timme i trappmaskin. Sen åkte jag och åt lunch på Golden Hits med Fru Jurist, ärtsoppa med pannkisar blev det. En tur på stan resulterade i två klänningar, en lite mer vardaglig som man kan ha om man går bort på middag och lite finare till fest så nu skulle det vara trevligt om någon ville bjuda mig på fest. När klockan började närma sig tre tog jag en promenad över bron till Kungsholmen för att fika med Krulltotten och Oscar. Har dessutom hunnit med att städa och slå in lite presenter bla pappas farsdag present (nu blir du nyfiken, eller hur pappa?). Senaste en och en halv timme har jag legat i soffan i väntan på att huvudvärken ska försvinna. Eftersom det är torsdag är det handling på schemat i kväll när Sambon kommer hem.

 

I morgon har jag en date med Svägerskan och Världens bästa Gustav innan vi beger oss mot Göran Persson land i morgon kväll. Man blir busy när man har lov!

 

Ska ta och äta något nu så att huvudvärken kanske släpper.

 

Kram!


Bilden lånad från:
http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/45/94/36/17991/c2d4f913e3ae55bd


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Hur effektiv kan man vara egentligen!!

Blir impad!

Vilken charmig bild du hittat, nästan lika charmig som du :)

2009-11-01 @ 22:03:20
Postat av: Anonym

Hur effektiv kan man vara egentligen!!

Blir impad!

Vilken charmig bild du hittat, nästan lika charmig som du :)

2009-11-01 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0