Söndag

          

Nu har australienserna åkt vidare till Norge. Det har varit trevligt att ha dem här men det bli ju alltid väldigt intensivt när man har besök. Tack mina kära föräldrar som hade dem boende hos sig! I fredags var de uppe i Kaknästornet, på Vasa Muséet, åt på MAX (som ju är svenskt) och gick i Gamla stan med pappa. Sen var de med mig och kollade på svensk kristall innan vi åkte hem till Sjöstaden och åt saltlakrits som de inte gillade och lax. I går åkte vi till Vaxholm och gick en promenad innan vi åkte ut till landet och grillade korv, en tur med båten hann vi också med innan vi åkte hem och åt sill med potatis och nubbe, älgfärsbiffar och vaniljglass med hjortronsylt. I morse åt jag frukost hemma hos mamma och pappa innan jag skjutsade till Arlanda. Stckholm har ju visat sig från sin allra bästa vädersida denna helg, att det regnat idag gör ju inte så mycket eftersom de ska flyga.

Strax ska jag och Sambon ta en promenad till Sickla och införskaffa lite nya kläder åt honom sen blir det en riktigt slappareftermiddag tror jag! har sista avsnittet av Himmel Blå som jag inte sett samt att jag lånat en dvd med Pixars kortfilmer av en elev som jag ska försöka hinna se idag. Men först måste jag hinna läsa lite kurslitteratur också.


Ha det skönt!

Bilden lånad från: http://norralajakt.com/nvvo/grafik/%C3%A4lg.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0