Tillbaka från stan

Nu är jag hemma igen efter dagens möte på stan. Shopade lite julpyssel innan samt fyndade en knälång vit kofta för halva priset på MQ innan mötet. När jag kom hem igen hade Sambon inte kommit hem än, och han har fortfarande inte kommit hem. Han skulle vara hos mina päron vid 12 och enligt vad han sa i morse skulle han inte byta däck på bilen utan åka till centrum och handla skjortor när han ändå var där. När jag pratade med honom på vägen hem hade han inte varit i centrum men däremot hade fasters lilla älskling med föräldrar varit hemma hos mina föräldrar så jag vet inte riktigt vad de har haft för sig under dagen. Nu hör jag att han är på väg in så det är bäst jag börjar korsförhöret. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0