Upp

               

I kväll ska vi till Heron City och se Upp i 3D. I går såg vi en av de segaste filmerna vi någonsin sett: Lejon och Lamm, den var så seg att vi båda "passade på" att ta små kvällslurar medan vi tittade. Hur det kunde var tre stora stjärnor i en så menlös film fattar jag bara inte, men vi kanske missade poängen medan vi sov? Det blir kul att i kväll se en film som vi hoppas och tror är bra mycket roligare och trevligare. Både jag och Sambon gillar animerade filmer, det brukar finnas så roliga karraktärer i dem som gör att man blir glad! Nu ska jag klä på mig och bege mig ner på stan medan Sambon åker och hjälper min pappa med hans båt.

Ha en trevlig dag! Kram

Bilden lånad från: http://www.bioborgen.se/Film/Upp/upp-pixar-film.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0