Drama på jobbet

                    

Idag har vi haft drama på jobbet: en elev ramlade när han jagade en annan elev och slog sönder två tänder och då höll en tredje elev på att svimma, men Fyrbarnsmamman hann fånga upp honom innan han föll. Drama på riktigt hög nivå och tror ni inte att jag missade det hela för att jag satt och hade diskussioner om det är moraliskt rätt att sno medicin och om poliser får söka igenom väskor hur som helst på stora skolan. Tänk, man är bort i två timmar och på den tiden hinner det hända massa dramatiska saker. Nej skämt åsido så får vi vara glada att inget värre hände och att tandläkarna kunde sätta tillbaka tanddelarna, det hade kunnat gå betydligt värre och det är alltid läskigt när olyckor händer.

 

Borde egentligen göra ett inlägg i en samtalsanalys istället för att sitta skriva inlägg till bloggen men som vanligt skjuter jag på uppgiften så långt det bara går. Men om en timme måste jag åka till Nautilus för att hinna köra styrka innan spinningen och innan dess ska jag ha hunnit äta så det är kanske bäst jag skriver det där inlägget innan det bli stressigt.

 

Ha en skön måndagskväll!

 

Ps: Ska ni också se Svenska Hollywoodfruar klockan 21?  

Bilden lånad från: http://web.telia.com/~u58704129/images/TOTHBRSH.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0