I don´t want to lose control

Oavsett hur trött jag är när jag är ute och luffsar så piggnar jag till när Finlands bidrag i Eurovision song contest, I don´t want to lose contriol med Waldos people, kommer i lurarna. Uppmaningen om att inte förlora kontrollen går inte att lyda utan hastigheten höjs undan för undan fram till slutlinjen (låten kommer som sista låt på min runda), härligt! Då är det nästan som att man förlorar kontrollen. Märkte tidigare under rundan att jag gjorde små danssteg under Danmarks bidrag, ett Ronan Keating influerat bidrag (låten skrevs åt Ronan Keating från början). tur att ingen var precis bakom.

           

Nu ska jag fixa lite middag och parkera mig i soffan och titta på den mysiga norska serien Himmelblå. Jag håller tummen för att Kim och Marit ska bli ihop på slutet.

 

Kram

Bilden lånad från: http://www.nrk.no/contentfile/file/1.4760486!img4760399.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0