Idétorka

                
                                        Crossmaskin
                   
Vissa dagar vet jag precis vad jag vill skriva i bloggen och vissa dagar har jag inte en aning. Idag är en dag med idétorka. Har precis ätit en minipizza (330 kcal) och ska strax göra mig i ordning för att cykla och träna. Idag blir det träning inne på Nautilus och ingen springning. Sambon har sagt att han också ska träna idag, på onsdagar kommer hans älskade Affärsvärlden och att läsa den tar ca 50 min och det gör han när han sitter och cyklar, inte på spinning men på en vanlig motionscykel. Tidigare låg de olästa numren i högar (han prenumenerar på en miljon tidningar känns det som) men sen han kom på att han kan läsa samtidigt som han cyklar ligger de lästa numren i högar istället. Själv ska jag läsa ut förra veckans nummer av Amelia medan jag står på "crossen".

Måste hinna ringa mamma innan jag beger mig så det är bäst jag sätter fart.

Ha det så bra! Kram

Bilden lånad från: http://www.sport-tiedje.com/lifefitness/studio/crosstrainer_95xe_detail.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0