Vårkänslor

                   
           
Nu tänker ni alla att jag är helt vimsig i huvudet som inte vet vilken årstid det är, men det är jag inte alls för jag vet mycket väl att det är på väg att bli höst men det underbara vädret fyller mig med liv. Jag brukar (i princip) aldrig få de berömda vårkänslorna på våren utan de kommer på hösten istället. Tror att det beror på att jag älskar rutiner och att hösten symboliserar början på något nytt för mig, jag är inrutad i skolår och inte i kalenderår. Denna underbart vackra lördag den12 september känner jag ett härligt lyckorus i hela mig. Det är underbart med sensommar/höst!

 

Efter en stadig frukost bestående av jordgubbs- och banansmothie, american pancakes med lönnsirap, juice/provia, en stor kopp earl green till mig och cappuccino åt sambon samt Dagens Nyheter har Sambon left the building, fullastad med golfgrejer och jag ska skutta in i duschen och trampa in mot city. Just nu kan inte livet bli bättre än så här!

 

För jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lycklig hela veckan lång…



Bilden lånad från: http://1.bp.blogspot.com/_slD6cEvRsXI/SYwqfKmC-7I/AAAAAAAAApk/2kSaI9XsICA/s320/per_lycka.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0