Lov, igen!

Nu är det dags för årets andra lov, påsklovet. Tio dagars härlig ledighet med ett förhoppningsvis vackert väder. Det där med ledighet är ju i och för sig ett ord som kan diskuteras: på måndag har jag ju den där sabla uppgiften som ska mailas in, men den är jag nästan klar med, sen var det någon idiot som gav mina elever i historia en inlämningsuppgft om förintelsen och ett prov idag som måste rättas, undrar vem som var så dum? Jag menar två stora saker på en och samma dag innan ett lov?! Eftersom samma elever är klara med senaste momentet måste de ju få en ny planering för veckorna efter påsk och denna planering måste ju göras av någon, jag antar att denna någon är jag. Sist men inte minst är det time för Växjö på fredag och lördag i nästa vecka så där rök två av de tio dagarna helt huxflux. Men men jag ska inte klaga, jag kan ju ta sovmorgnar om jag vill och det är ju faktiskt jag själv som planerat så sabla illa för en gångs skull.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0