Val och kval

                                         


Är just nu i valet och kvalet mellan att gå upp i vanlig tid (ca 5.00) och bege mig ut och springa en sväng eller ta 45 minuters sovmorgon i morgon bitti. Vilket ger mest? Joggingen ger ju en skön känsla resten av dagen men att sova gör mig kanske piggare, men 45 min är ju inte så mycket.

Anledningen till att jag för en gångs skull har detta svåra i-lands problem att lösa är att jag i morgon ska ha bilen till jobbet och lämna sambon på hans jobb på vägen dit och då åker vi 45 minuter senare än vad jag gör i vanliga fall. Anledningen till att jag ska ha bilen är att jag ska hem till Bossen och äta Cajunkräftor i morgon kväll. Hon bor på landet utanför förorten och om man vill ta sig hem därifrån mitt i natten är det bil som gäller. Normalt sett hade jag och Fyrbarnsmamman nog bott kvar i sjöstugan men nu hade vi båda planer för lördagen och behöver komma hem, eftersom jag har längst hem så kör jag.

Nu ska jag plocka fram inför i morgon innan jag sätter mig i soffan och sover framför Undercover boss som egentligen är ett intressant program.

Sov gott!

Bilden lånad från: http://slusk.nu/wp-content/uploads/2010/03/jg.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0