Hyss

                            

Fyrbarnsmamman på jobbet och hennes sambo har varit på semester på en av världens mest romantiska öar i en vecka. På jobbet har vi retat henne lite för att hon skulle dit och gifta sig, vilket de inte gjorde. Eftersom jag började sakna henne lite skrev jag ett meddelande på hennes Facebook igår om att hon fick komma hem omedelbart och komma och jobba. När jag lagt mig kom jag på att jag borde ha skämtat lite med henne genom att gratta henne till bröllopet via Facebook för att se vilka reaktioner det skulle få från folk runt omkring. När jag berättade det för henne tyckte hon att det hade varit lustigt så jag gick helt enkelt in och skrev ”Grattis till bröllopet!!! Kram” på hennes Facebook sida. Eleverna som var med tyckte att det var lika roligt som jag. Än har hon inte fått några reaktioner, men det kan ju hända att någon ringt henne och frågat. Ser fram emot att höra om hon fått några reaktioner i morgon. Ibland är jag bara för rolig!!! Bara hon inte får för sig att hämnas. Hör ni några konstiga rykten om mig så är det med största sannolik inte sant!

 Kram

Bilden lånad från: http://www.thehospitalityguide.com/events/wp-content/uploads/2009/03/mauritius.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0