Fredagsshopping!

I går när jag gick hem från Gurra, Svägerskan (och Storebror eftersom han kom hem från jobbet när jag skulle gå) passade jag på att smita in en snabbis på...

    

...Chokladfabriken där jag köpte...

   

...åtta chokladbitar (apelsin, mint, lakrits och kardemumma)! Sen tog jag rulltrappan ner till Village där jag köpte...

 

...en ny cylindervas med tulpaner på...



... och två nya ljusstakar som även de har tulpaner i mönstret. De känns mycket vårigare än Snöbbollarna vi hade i fönstret tidigare, de får åka in i skåpet nu och får komma tillbaka till fönstret nästa vinter. Det är härligt att köpa lite nya fräscha saker!

Idag har vi tagit en promenad runt Danvikstull och i kväll ska vi till Läslusen med sambo på middag, det ska bli trevligt. Nu ska jag betala räkningar så att vi slipper få kronofogden efter oss.

Ha en fortsatt skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0