Uttråkad?

                               Genom Dina Ögon - Klicka för större bild!

Dagen började med 60 minuter på en crosstrainer på gymmet, sen blev det fyra timmar i soffan med Genom dina ögon av Stephenie Meyer som skrivit de älskade Twilight böckerna. Genom dina ögon var inte alls på samma nivå som Twilight men ändå helt ok. Måste erkänna att jag nästan hade lite ont i kroppen när jag läst klart, blev lite stel. När sambon kom hem vid sex kom han med antydningar om att jag blir understimulerad när jag har lov, att jag inte alltid får tillräckligt med underhållning utan blir uttråkad. Detta kan nog stämma till viss del. Tidigare under veckan har jag jobbat en del och träffat kompisar med bebisar, nu när jag nästan jobbat klart tog jag en slappardag och jag kände ett tag att kroppen nästan är för "trött" för att lägga sig att sova nu eftersom den redan legat för mycket idag. I morgon har jag och Svägerskan preliminärbokat att träffas, det berodde lite på hur de mådde. Jag hoppas att de mår bra så att vi kan träffas (hade ju hoppats att de var krya även om vi inte skulle träffas) annars måste jag nog hitta på något annat kreativt att göra. Sambon ska dessutom träffa en av sina barndomskompisar i morgon kväll och då är risken stor att jag annars blir megauttråkad om jag inte hittar på något på dagen. Så vi håller tummarna för att jag har något att göra (annars skulle jag alltid kunna rensa lite klädlådor)!

Nu ska jag skutta i säng med en ny pocket, Våga flyga av Lisa Jewell, som vi köpte på rea när vi var och handlade. När den är utläst blir den nog en ny Twilight omgång.

God natt!

Bilden lånad från: http://thetwilightsagawe.blogg.se/2009/may/14-maj-the-host-oversatt-till-svenska-gen.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0