Dealen

                         
                              Tummen ljuger, lillfingret suger, handen duger!

Jag har ingått in deal som innebär att jag och andra inblandade inte får shoppa kläder, väskor eller skor förren i slutet av april, tills dess ska jag ha gått ner X antal kilo (ganska många). För att lyckas med detta har jag gjort upp en plan som jag tror att jag ska kunna hålla och som innebär att jag inte behöver få dåligt samvete om jag äter fikabröd på en vardag. Det dåliga samvetet brukar i mitt fall annars leda till att jag äter 10 bullar och en halv chipspåse innan dagen är slut eftersom dagen ändå är förstörd rent kalorimässigt, stört? Ja, det är det, men sån är jag. Har tidigare gått ner 2X med hjälp av Aftonbladets Viktklubb men har insett att man kan inte leva med Viktklubben resten av liet så nu ska det gå på egenhand. Idag står styrka och spinning på schemat så jag ska ta och äta middag innan jag beger mig ut i snömoddet.

Håll tummarna för att kilona flyger av framöver!

Kram


Bilden lånad från: http://www.hadd.ie/userfiles/image/deal.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0