Lördagsdax

                     
Strax ska vi åka till Maxi för en försenad veckohandling. Om man är riktigt snäll kanske man kan få en godispåse idag!


Annars blir det nog en rätt slapp dag, jag måste läsa lite kurslitteratur som ska diskuteras via nätet nästa helg och så vi ska rensa i badrumsskåpet som står i städskåpet. Ja, jag skrev rätt, det är badrumsskåpet och inte medicinskåpet vi ska rensa. Vi har nämligen ett pyttelitet badrum med ett litet badrumsskåp i, när vi bodde i Uppsala hade vi ett extra badrumsskåp som nu inte får plats i badrummet utan det hamnade i städskåpet i köket, helt logiskt!


Trots att Sambon för en gångs skull vaknade 45 minuter före mig och alltså har ett 45 minuters försprång med att bli redo att åka har jag suttit och väntat i snart 30 minuter. Undrar om det är någon idé att börja läsa kurslitteratur eller om han börjar bli klar? Eller så kanske jag ska börja kolla igenom min del av badrumsskåpet?


Känner mig lite sugen på att hyra någon bra film till i kväll. I går såg vi Johan Falk GSI som vi spelade in för några veckor sen. Det var i och för sig rätt ok men det känns som att alla filmer och böcker just nu handlar om infiltratörer. Dessutom kändes filmen lite lågbudget eftersom det var svårt att höra vad de sa men billjud och andra ljud var jättestarka. Synd, eftersom de första två filmerna, Nolltollerans och Livvakterna, i serien var bra.


Nu ska gör göra lite nytta medan jag väntar.


Ha en skön lördag!


Kram


Bilden lånad från:
http://www.annaaxel.se/images/KidsConcept/SkalRosa.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0