På väg ner!

                             

I dag är det måndag vilket för mig är veckans stora invägningsdag. Ok, jag erkänner att jag väger mig varje morgon men det är måndagsvikten som är den viktigaste. Har jag gått ner på måndagen så har jag gått ner under veckan, har jag gått upp på måndagen väger jag mig på tisdagen igen för att vara riktigt säker på att vågen är i konspiration mot mig. I morse visade vågen 2 kg mindre än förra måndagen då det var invägning för vårens stora viktminskningprojekt. Men då hade jag i och för sig proppat i mig allt möjligt mumsigt under helgen för att kunna få en skjuts neråt under den första veckan, helt logiskt eller hur? Logiskt eller inte så funkade det. Vi får hoppas att denna vecka går minst lika gallant!

Nu ska jag jobba lite innan jag skuttar i väg till gymmet och spinningen!

Kram

Bilden lånad från: http://www.slimway.se/slimway/view/images/bg/header_bgs/16.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0