Sockerfix

                          
                                       Känner mig plötsligt väldigt trött!


Skulle just nu behöva en sockerfix. Men jag få nöja mig med att riva ur lakanen ur sängarna och ta en tur till tvättstugan med dem så att jag i kväll får njuta av rena och manglade lakan. En renalakansfix helt enkelt. Sen kan det ju vara bra att äta lite middag också så kanske sockerabstinensen minskar lite. Undra vilken middagsmat huset kan erbjuda idag? Bäst jag tar en titt.

Ha en skön kväll!

Kram

Bilden lånad från: http://www.hemtex.com/Global/2008/sovrum/tvattradbaddset.jpg

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Stå emot - du klarar det! Kram!

2010-01-19 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0