Sushi för fastrar

                          

Efter jobbet åkte jag hem till favvo brorsonen och svägerskan. När Gullegurra smaskade i sig sin smarriga gröt med aprikospuré gick svägerskan ut och köpte hem sushi åt oss så Gurra och jag fick klara oss själva en stund. Det var kul så länge det fanns mat och smarrig pärondryck men sen blev det lite ledsamt i ett par minuter, men faster blev poppis igen när det blev färgglad reklam på Tvn. Det är synd att tiden går så fort att vi inte hinner ses mer ofta, som det är nu hinner han ju nästan glömma mig mellan gångerna, men nu börjar en tid med massa födelsedagar och då blir det kanske lite kalas då vi träffas. Annars får jag helt enkelt börja planera min tid bättre och lägga in obligatoriskt Gurra och faster mys varje vecka.

Nu är det the och tvtime för min del!

Kram

Bilden lånad från: https://files.nyu.edu/jd1506/public/sushi-for-2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0