Sommarlov...

                      

...vi väntat på, visst är elever och skolan bra men sommarlov vill jag ha! Idag har jag jobbat läsårets sista dag, nu väntar ett 7 veckors sommarlov. Det ska bli skönt att vara ledig, terminen går i 180 medtanke på att jag både jobbar och pluggar och dessutom har lång resväg. Lite dåligt samvete över att jag är ledig så länge har jag eftersom jag vet att andra jobbar och står i. Eftersom det är lov imorgon får jag vara uppe hur länge jag vill i kväll, men med tanke på att jag gick upp 5.00 i morse är det dags att skutta i säng alldeles strax, så rolig är jag. Hoppas nu bara att det blir lite fint väder framöver så att man kan njuta av att vara ledig.

Kram!

Bilden lånad från: http://angeln.se/bilder/cykeltur04.jpg

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Du ska inte ha dåligt samvete för din ledighet - jag känner ingen som sliter och står i så hårt som du gör under året! Njut av ledigheten!! Ses och hörs, kram!

2010-06-17 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0