Gågging och damsugsslangsslagsmål

                                 

Idag har jag varit ute på årets första gågging runt Danvikstull. Gågging innebär att jag joggar en bit, sen tröttnar jag (psykiskt) på det och går en stund och sen tycker jag att det går så långsamt att gå och då joggar jag en stund och så håller jag på tills jag är hemma igen. Tycker faktiskt att det gick ovanligt snabbt för att vara jag idag men det kan ha berott på at jag hade ny musik i lurarna.

När jag skulle ställa tillbaka damsugaren i städskåpet efter dagens veckostädning lyckades jag på nåt sätt nita till mig själv på hakan med damsugarmunstycket, gjorde skitont och jag är fortfarande öm, stackars mig.

Strax är det dags för veckans tur till Ica Maxi.

Kram!

Bilden lånad från: http://kickstartmyheart.bloggproffs.se/files/stada_1183496330.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0