Hur kommer det sig?

                         
                                    En riktig soffpotatis!

Hur kommer det sig att det är mindre än två veckor kvar till inlämning av superhemsk analysuppgift då man ska bifoga analys av syntaktiska meningar och alla sorters bisatser och jag inte har börjat skriva än? Enligt min planering skulle detta ha varit klart förra helgen. Grrrr, blir så arg och ledsen på mig själv, att det alltid blir så här, när ska jag bättra mig? Jaja, nu har jag ju nåt att göra i påsk!

Nu ska jag äta och gå och träna, inte börja med analysen som man kanske skulle kunna tycka. Har ingen inspiration till att skriva exeminationsuppgift just nu, kan kanske börja i morgon.

Ha det skönt!

Bilden lånad från: http://2.bp.blogspot.com/_0H_WmChK0cI/Sypq1pXXYUI/AAAAAAAABV0/iSvJCDrgbKA/s320/lat.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0