Kära Påskharen!

                     
                                              Mumsfillibabba!

                            
Kära Påskharen!

Idag var det en person på jobbet som sa att Påskharen inte finns, men jag vet att han ljög. För du finns, precis som Jultomten finns, för det har mamma sagt. Hon är kompis med dig. Jag hoppas att du kommer med ett påskägg fyllt med godis (helst sånt man kan äta hur mycket som helst av och bli smal samtidigt som man äter det men hittar du inte sånt går det bra med vanligt godis också) eller en villa/parhus i en förort längs med pendeltågslinjen till Förorten. På skärtorsdag tar jag en sväng till Blåkulla men annars vet du var jag finns. Jag hoppas att harpaltarna mår bra och att inte fler elaka lögner om dig sprids ut.

Kram från Sjöstadsfröken 


Bilden lånad från: http://www.godisdirekt.se/virtupload/Godisdirekt/files/p%C3%A5sk%C3%A4gg%20super.jpg

Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Ja visst finns Påskharen! Inte ens mina barn tror det, konstigt!

Vi ses i Blåkulla, nu kör vi tjohooooooo!

2010-04-01 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0