Ojojoj...

                      
                                     Är det inte dags för dessa snart?

...vad länge det var sedan jag sist skrev något. Men tiden går så sabla fort när man har roligt och när man jobbar heltid, jobbar 6 mil från Sjöstaden, pluggar deltid, försöker träna minst 3 gånger i veckan, går på 4-års kalas, fyller år och går på teater.

Det är ljusare ute på både morgon och kväll. När jag lämnar det hem ljuva hemmet i Sjöstaden strax efter sex på morgonen är det nästan ljust ute och när jag kommer hem igen minst 10 timmar senare är det fortfarande ljust, lovely! Nu måste bara snön smälta bort så att jag kan börja cykla till tåget igen.

I kväll blir det homemade pizza till middag och för hoppningsvis något bra på dumburken, men jag lär hur som helst somna lagom till första reklamen eftersom vi var på teater med jobbet igår och jag inte släckte förren vid 23.30 och sen hade en hostattack vid tvåsnåret och sen var klockan helt plötsligt 05.10.

I morgon är det dop för lilla Astrid med utlovad smörgåstårta och tårta och på kvällen ska vi på Schlagerafton hos Lillis med fästman.

Ha en skön helg!

Ps. Hurra hurra hurra till Fyrbarnsmamman som fyller år idag!

Bilden lånad från: http://3.bp.blogspot.com/_z0uu5aCoqIA/R8xFQ8iVxNI/AAAAAAAAAw8/RWAhOe6iuKQ/s400/sn%C3%B6droppar+i+sn%C3%B6n+3+mars+2008+no+4.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0