Längre dygn tack!

                             

I bland går det väldigt lång tid mellan varven då jag hinner blogga, men det är så mycket som ska hinnas med och sen måste det finnas inspiration till att skriva. Ibland förstår jag inte riktigt hur allt ska hinnas med när man ska: heltidssjobba, deltidsplugga, pendla till annan sportlovszon varje dag, röra på sig minst en timme varje dag, städa, handla och fixa med allt annat i livet, då blir det nåt som får stå tillbaka. Nu när det är så vackert väder vill man ju hinna vara ute också och datorn och internet står inne. Jag hoppas att ni mina tappra läsare inte ger upp för rätt som det är kommer inspirationen och då måste den bara skrivas ner. Nu kan ni dessutom få hålla tummen för att alla eventuella askmoln är borta till slutet av veckan.

Kram så länge!

Bilden lånad från: http://alacs.blogg.se/images/2007/0501_gullviva_1178130732_9495140.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0