Chef för en dag (eller åtta)

                                 
I nästa vecka åker Bossen på jobbet på spa i nåt Baltland för att vila upp sig från oss, hon blir borta i åtta och en halv dag. Under dessa åtta och en halv dag är jag in charge för röran på jobbet. Detta innebär att jag måste försöka lösa problem (hoppas inga sådanna uppstår eftersom min starka sida är att hitta problemen på lösningarna som andra hittar men jag löser i och för sig ofta dessa problemlösningsproblem), ge direkta order om någon måste hoppa in i Moondust (vår 9 sitsiga fordbuss) och köra elever vid behov samt en massa annat som akut måste lösas och ingen får säga emot (I wish). Tydligen är ledningsgruppen eller styrelsemötet som jag brukar kalla det för inställd under veckan så det behöver jag inte bekymra mig om. Jag hoppas verkligen att alla sköter sig och att inga problem uppstår under mina 8,5 dagar som boss. Annars får dom med Super Bossen (I wish) att göra!

Bilden lånad från: http://www.fitnessplay.tv/wp-content/uploads/2010/06/FITNESSPLAY_superman_logo.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0