Nästan en katastrof

                                                            
Igår åt jag jordnöttsringar för första gången på länge. Det är nog ett av mina absoluta favoritsnacks, men Sambon gillar det inte ett dugg. Hur som helst så blev det en påse från OLW för det var dem de hade på Maxi. När jag öppnade påsen hade de en annan konsistens och utseende än vad de brukar ha, är det Estrella man brukar köpa eller har OLW gjort om dem? De smakade likadant som de brukar men de var mer fluffiga och frasiga vilket kändes lite konstigt. Tänk om de hade smakat annorlunda då hade det kunnat bli nästan som en liten i-lands katastrof!

Hmmm, nu när jag sökte efter bilder på jordnötsringar inser jag att det är Estrellas jag brukar köpa, varför fanns inte de på Maxi? Jaja, det var ju inget fel på smaken och det är kanske det viktigaste?


Bilden lånad från: http://www.olw.se/img/prodbilder_stora/ovrigt/jordnotsringar_2.jpg

Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Ja för mig är det slutjordnötsringat för ett tag..

alldeles för UPPSVÄLLD! Det räcker med att man är gammal ;)

2010-11-23 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0