Si si jag vara chef!

                                      
                    Christina Stenbeck, en annan framgångsrik ledare!

Första dygnet som boss på jobbet är avklarad. Inga superstora problem har hunnit uppstå (än) det har mest handlat om att fixa vem som ska göra vad när det blir tillfälliga ändringar i schemat, men dessa ändringar sker förvånansvärt ofta hos oss faktisk. Annars har min första dag som boss (förutom mina vanliga lektioner och sånt ) bestått av att lokalisera en högtryckstvätt i "Sveriges närmaste stad" och tillsammans med en elev åka dit och hämta den i Moondust samt svara på lite mail. Trodde att vi skulle fått nya möbler till klassrummen idag, men det fick vi inte så jag får väl kanske bege mig ut på jakt efter dem senare i veckan. Vi får hoppas att resterande dagar flyter lika problemfritt.

Nu ska jag plocka fram kläder och så till i morgon så att jag kan gå till sängs när Grey´s anatomy är slut så att jag är pigg och fräsch i morgon när jag ska fortsätta mitt bossande.

Kram

Bilden lånad från: http://img.aftonbladet.se/kvinna/0703/23/stenbeck210.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0