Härligt men rätt förvirrat

                            

På jobbet har vi ett avtal med ett gym som ligger två minuter från skolan, avtalet gör att alla elever som vill får träna med en vuxen, jag kommer på tisdagar och torsdagar gå på gymmet med tre killar, självklart kör jag ju också när jag är där med dem. Detta innebär att jag slipper träna efter jobbet på torsdagar vilket i sin tur innebär att jag är hemma redan vid klockan 16, härligt. Jag brukar ju i och för sig göra min del av städningen (damma dammsuga, Sambon gör rent badrummet) och handla på tordagar, men ändå. Så tidigt kommer jag aldrig hem annars om jag ska träna på vägen hem. Idag behöver vi dessutom inte handla eftersom jag gjorde det igår. Jag kom hem vid halv åtta och kände att det var lika bra att sticka med en gång så att torsdagen skulle kunna bli lite lugnare. Det har varit många sena kvällar på sista tiden, minst en sen kväll på jobbet i veckan och sen kanske någon kompisträff, detta tar faktiskt ut sin rätt med tanke på att dagen börjar 5.10 för min del. Har nu en lång härlig kväll framför mig, härligt! Denna lediga kväll är nog rätt välbehövd eftersom jag nyss funderade på om jag skulle fråga Fru Jurist om vi skulle hitta på nåt i morgon då hon är ensam hemma med lillpruttan, som tur var frågade jag inget för tre minuter efter att vi lagt på kom jag på att vi ju faktiskt redan är bortbjudna i morgon kväll. Det hade ju kunnat bli lite körigt om hon sagt ja!

Undrar om det finns något att kolla på på dumburken vid den här tiden?

Kram

Bilden lånad från: http://3.bp.blogspot.com/_m5WVKZPB2T4/TGowEe7xP2I/AAAAAAAAAJw/lQts-uHksdw/s1600/confused-monkey1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0