Plöj DM

I lördags när vi skulle ta en promenad vid "Slottet" utanför Göran Personland hamnade vi mitt i Plöj DM, spännande. Det plöjdes med stora traktorer...
   

...med fyrbenta traktorer...
     

...gamla traktorer...
   

...och traktorer med VÄLDIGT stora däck (detta är ca 1.60 skulle jag tro).
  

När vi tittat klart på alla "Plöj boys" som svärfar så vitsigt sa fortsatte vi vår prommenad och jag passade på att palla ett äpple från slottsträdgården, jag pallar ett äpple där varje höst.
     

Hösten bjuder på många vackra färger!
  

Ha en fortsatt trevlig höst!

Nu ska vi kolla på Dallas, avsnittet då Bobby kommer tillbaka från att ha varit död, spännande!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0