Tjuvlyssnat på pendeln

                            

-En kompis till mig var typ på date dagen efter att hon pierca tungan, fatta.
-Shit vad jobbigt att typ behöva prata ordentligt, jag är ju helt svullen nu ju, tänk hur det är i morgon.
-Ja han ville typ strula med henne. Asså först gillade han inte henne men sen tyckte han är det var coolt och så med piercingen så då då ville han strula. Asså tänk, så som vi känner i morgon kände hon och hon var typ tvungen att strula med honom.
- Asså det skulle jag typ inte orka, jag kan ju knappt sträcka ut tungan nu.
-Nä jag vet.

1. Varför hånglar den stackars tjejen med en kille som bara gillar henne för att han vet att hon är piercad? Innan var han ju inte ens intresserad. Har unga tjejer sånt behov av uppmärksamhet?

2. Shit vad jag är glad att jag inte är strax under 20 och måste fundera över hur ont det gör i tungan när man strular med någon när man just har piercat tungan.

3. Jag är faktiskt rätt glad över att vara närmare 30 än 20 när jag tänker efter.


Bilden lånad från: http://linkopinginnebandy.blogg.se/images/2009/tjuvlyssna_30325640.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0