Tusen och en tanke

                                     

För tillfället virvlar det runt en massa tankar i mitt huvud hela dagarna. Hur ska vi få fordonsuppsatsen om infärgning som nu bytt inriktning mot yrkeskunskap så bra som möjligt? Vad ska min uppsats handla om? Undrar om jag kan använda min gamla B-uppsats i historia på något sätt? Hur ska jag börja bokrapporten om dystopier? Vilket ämne ska jag använda till spåkuppgiften: varför säger vi lägga rabarber på, när används de och dem eller något helt annat? Hur lång tid tar det att promenera från jobbet till Knarrbacken? Skulle jag inte kunna ta med ett par promenadvänliga skor att ha på jobbet så att jag slipper fundera på vad jag ska ha för skor på onsdagar, mina gamla jogginsskor kanske? Vad blir slutsumman på huset? Varför har prisuppgiften inte kommit idag? Skulle jag orka träna på tisdagar istället för onsdagar? Vilken är den ultimata dieten? Hinner jag skriva om motivation i helgen? Hur mycket måste man ta ut svängen för att komma ut från uppfarten med släp? Kommer böckerna jag beställt från biblioteket komma i tid eller måste jag köpa dem? När måste jag köpa dem för att hinna få dem och hinna läsa dem i tid?

Nu ska jag tänka vidare!

Bilden lånad från:http://www.chrisdesign.se/tankar/tanke.jpg


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Kära älskade lilla fröken! Du tänker slut på dig själv! Passa dig så att det inte blir för mycket. Vi vill ha dig hel och fin <3

2010-10-03 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0