April, april...

Har ni blivit lurade idag? En elev försökte lura i mina kollegor att han blivit av med körkortet, vilket inte var särskillt långt från sanningen. Som hämnd sa jag att det inte alls var soppa till lunch utan hamburgare, det gick han på i ett par sekunder, april april...
Sambon drog två lurisar härom kvällen: den ena att vår hyresrätt inte alls ska hyras ut efter oss utan ska ombildas till bostadsrätter, då trodde jag nästan att jag skulle hamna på psyket, men han lurades bara som tur var. Den andra var att de skulle behöva tapetsera om båda rummen i lägenheten vilket skulle kosta oss 7000 kr, nu fick jag en snärre chock, ok om vi fått betala lite för slittaget men 7000?! Som tur var var det också bara ett "skämt", vi behövde inte betala ett snack. Är nog en rätt lättlurad person.
Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0