Underbara tid!

Det känns som att tiden rinner på så fort att det inte känns som att man hinner med men när jag ser mig omkring inser jag att jag nog visst hinner med. Under helgen har vi fått upp gardiner i alla rum utom ett, som ska vara gardinlöst ett tag till. Vi har hunnit få hem hyllor till förrådet, som vi inte hunnit montera än eftersom allt i förrådet då måste ut för att sen ställas in snyggt och prydligt,  och en hylla till klädkammaren för att få undan all vuxendricka från golvet, vi har hunnit titta på och beställa hem utemöbler som kommer under vecka 20, köpt en ny mastodontgrill som ännu inte blivit monterad samt hunnit titta på lite andra saker med lååång leveranstid som ska beställas nästa helg för att hinna levereras i tid. Förutom att beställa en massa saker och göra av med pengar har vi hunnit sitta ute i solen och njutit av det vackra påskvädret och äta ett par kilo godis var.
Idag ska det deklareras (ångest), tittas på båtmotorn som ev måste fixas (känns som att den alltid måste fixas), hämtas sommardäck (så jag kan lämna in den på jobbet och få däcken bytta eftersom muttrarna inte gick att rubba) och sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda. Nu ska jag titta in i sovrummet för att se om det finns någon där inne som vill ha frukost.
Kram
Bilden lånad från: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.sannamedium.se/vitsippor_stor.jpg&imgrefurl=http://www.sannamedium.se/&usg=__QBFzbCCVjG9TvVzGv0J2HwO7lY4=&h=352&w=440&sz=39&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=aYUdKfIB-ZN-PM:&tbnh=129&tbnw=161&ei=SyW1TY6wGIGX8QOph9yVDA&prev=/search%3Fq%3Dvitsippor%26um%3D1%26hl%3Dsv%26biw%3D1024%26bih%3D677%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=491&vpy=79&dur=568&hovh=142&hovw=177&tx=134&ty=104&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:2,s:0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0