Härliga livet!

Saft, saft, Hallon-rabarbersaft, bättre saft har ingen haft...
I söndags när vi satt med våra köpepizza (Dr Oetker från Ica som var allt vi orkade "laga") ute på altanen konstaterade vi att Sambons tre semesterveckor kändes som tre väldigt långa veckor samtidigt som de gick väldigt fort. De gick fort men samtidigt kändes det som att det var väldigt länge sen den började om ni förstår hur jag menar. Sambon ska nu jobba ett par veckor innan han blir ledig i 10 dagar till. Jag har en vecka ledigt kvar innan jag jobbar mina sista 5 dagar för i år.

I går blev det en heldag i Kista centrum med Fyrbarnsmamman och tre av juvelerna, vi hann med ett biobesök också under det 6 timmar långa besöket i centrumet. Var helt slut när jag kom hem insåg jag då. I dag blir det en slapp dag här hemma med lite fix, bland annat skulle vår lilla gräsmatta behöva klippas så det ska jag fixa lite senare.
Vi köpte förresten en väldigt god saft för en vecka sen: Icas Hallon och rabarbersaft, men den flaskan står ute på landet så jag måste nog ta mig bort till Ica och köpa en flaska hit hem också.
I morgon ska jag nog ut till landet en sväng med Storebror, Svägerska och Gurra som fyller 2 år då, mamma och pappa är redan där ute. Jag måste nog faktiskt erkänna att livet känns väldigt bra just nu!
Kram!
Bilden lånad från: beatricematmedmera.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0