Ledigt

I går jobbade jag sista dagen på ett år. Ska först ha åtta dagar kompledigt och sen börjar min föräldraledighet (det låter så vuxet). Känns lite konstigt att jag ska vara hemma så länge men jag antar att man anpassar sig till det precis som man anpassar sig till allt annat. Har de senaste tre dagarna redan fått in ovanan att sätta på tvn kl 17 för att se repris av Greys anatomy, detta bådar inte väl.

Har ju lite tankar på att läsa lite mer svenska under året, men får se hur det hinns med. Ska försöka kontakta läraren på första delkursen under veckan och se om det går att få ut vilka uppgifter som ska göras så att jag kanske kan tjuvstarta lite.

Nä nu måste jag fortsätta med mitt nya eftermiddagsnöje tillsammans med min nya bästis: TVn.

Kram!

Ps. av någon konstig(?) anledning går det inte att klistra in bilder i inlägget när jag använder den bärbara datorn, varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0