Ojojoj

Var precis in på jobbmailen och upptäkte att jag tagit fel på en dag när det gäller när vi ska börja jobba. Vi börjar på tisdag och inte på onsdag som jag trodde. Hur kunde jag ha så fel? Är inte alls mentalt inställd på tisdag utan på onsdag. Men på nåt sätt får jag försöka ställa om mentalt under morgondagen så att jag är redo att jobba på tisdag. Måste bara försöka boka om tisdagens mvc besök till en bättre tid, som det är nu ska jag dit klockan 14 och det är ju inte helt idealiskt om jag ska jobba.


Nä nu ska jag trösta mig med lite melonsallad och Varg Veum på tv.

Kram!

ps. försökte få in en bild men det funkade inte, suck. Inte min timme just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0