10 nätter före jul



Idag tog jag för första gången med mig Lilleman till Ica Maxi, det gick bra tills vi skulle betala och plocka ner alla varor, då hade han ledsnat. Men en snäll kassörska stängde sin kassa (det var bara jag och lite pensionärer i affären så det var inga köer) för att hjälpa mig packa ner så att jag kunde hålla Lilleman. Snacka om service!

Efter öppna förskolan kom pappa hit en stund och höll mig och Lilleman sällskap eftersom Sambon är på julfest. Han åkte till Mammas och köpte tunnbrödsrullar, mums! Kan inte minnas när jag åt det senast. Efter att Lilleman badat och somnat åkte pappa hem igen.

Nu sitter jag och ser på Bonde söker fru - Bröllopet! riktig kvalitets tv. Brukar inte se Bonde söker fru men det var inget vettigare på tv och bröllop är ju alltid kul. Ska nog ta en kopp the och en lussebulle till Bergh flyttar in.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0