Kära jultomten...

...eftersom det är gratis att önska tänkte jag i år önska mig...



...en Alfa Romeo Giulietta. Det önskade jag mig förra året med, men eftersom jag inte fick någon då så önskar jag mig en sån i år igen. Jag önskar mig även...



...en Teutonia Elégance (tror jag den heter) som är av 2012 års modell. Modellen är lite retro och vagnen är rätt klumpig men oj vad fin, såg den på Big Baby idag. Eftersom den är så klumpig måste jag ju behålla min Teutonia Cosmo också om jag inte ska behöva köpa mig en släpkärra till min Giulietta för att få med vagnen. På bussen lär man ta upp hela barnvagnsutrymmet, men för promenader i området skulle den ju vara riktigt elegant! Eftersom det blir så sabla skitigt och grusigt när man drar in vagnen önskar jag mig...



...en liten och nätt dammsugare i fräsig färg.

Självklart önskar jag mig fred på jorden och kärlek åt alla (men materiella saker är trots allt lite roligare ändå, eller hur?)

Ett par kramar kan jag önska mig också när jag ändå håller på att önska, kramar är ju trots allt gratis!

Kram från Sjöstadsfröken i förorten!


Ps. Bilderna är lite suddiga eftersom jag tog bild på dem på datorn eftersom jag av någon anledning inte kan kopiera på min bärbaar jobbdator och inte orkar starta igång den stationära, så jag önskar mig en ny bärbar dator också.


Bilderna lånade från: miamiluxuryrentals.net
http://www.teutonia.de/de/produkte.html
mandarinklyfta.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0