Färdig!

              


Nu är de tre årens svenskastudier avklarade! Det känns väldigt skönt men samtidigt väldigt tomt. Inget mer dåligt samvete för att jag inte sätter mig och pluggar förrens på söndageftermiddag. Detta innebär att jag har en till behörighet att undervisa i. I nuläget kanske det inte spelar så stor roll men om man inför lärarlegitimeringar i framtiden kommer det spela en väldigt stor roll. Om jag får berömma mig själv så tycker jag att jag varit väldigt duktig!


Bilden lånad från: http://aztrids.files.wordpress.com/2010/04/ballonger_big1.jpg

Kommentarer
Postat av: Lillis

Du har varit jätteduktig! Stort grattis! Kram L

2011-01-21 @ 08:38:52
Postat av: fyrbarnsmamman

Jääättte duktig, som vanligt <3

2011-01-30 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0