Ljuset i tunneln

                           

I går när jag kollade universitetsmailen hade jag fått tillbaka min uppsats från handledaren. Hon tycket att jag hade fått till en riktigt bra uppsats som är inne på nytt outforskat område. Har nu fixat till hennes kommentarer och sitter och filar på min diskussion, sen är det bara sammanfattningen kvar. Målet är att de delarna ska vara klara på onsdag förmiddag så det är ingen panik just nu utan jag börjar se ljuset i pluggtunneln, härligt! Har aldrig träffat handledaren så det ska bli spännande att se vad hon är för en, hon heter Astrid så hon kan både vara i 60-års åldern eller ung, nästa torsdag får jag svaret. Det är en oerhört härlig känsla att veta att man nästan är klar klar med nåt man kämpat med i tre år!

Kram!

Bilden lånad från: http://www.ungochtrygg.se/wordpress/wp-content/uploads/vinnarbilden.jpg


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Hurra Hurra Huuuuuuuura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-03 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0