Åt andra hållet

Idag är det dags för sommarlovets tredje lunchdate. Måndagens var i city, tisdagens så långt söderut med pendeln som jag aldrig tidigare åkt och idag vid ett stort tegelhus omringat av en massa andra tegelhus där man lär sig massa saker man måste kunna för att bygga hus, vägar, flygplan och räkna matte (och säkert en massa annat också). Normalt så tar jag bussen och åker åt höger (om jag står med ryggen mot vårt hus) för att komma till pendeln, men idag ska jag åka med bussen åt vänster för att ta roslagsbanan, det var länge sen så det känns som en väldigt rolig tur. Jag hoppades på att det var den vägen som skulle rekomenderas när jag sökte på tider, blir ju lite tradigt att åka samma sträcka varje dag annars. Måste erkänna att det är fruktansvärt skönt att ha sommarlov!
Ha en bra dag!
Bilden lånad från: sv.wikipedia.org

Kommentarer
Postat av: En gamling!

Has det sommarlov även från bloggen?

2011-07-13 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0