Konsten att inte kunna säga Nej!

I morse ringde väckarklockan 04.10, då var det bara att stiga upp, famla sig ner för trappen och in i duschen, 04.30 satt jag i bilen på väg mot Arlanda för att se till att 37 kids och en ledare kom med ett plan till London för vidare färd mot Isle of Wight. 06.30 körde jag in på uppfarten igen, mission completed. Så går det när man inte kan säga nej när de ringer från kontoret i Göteborg och det har skitit sig. I bland funderar jag på om jag inte skulle ha blivit någon typ av organisatör för sånt är jag grym på. Sambon har sagt att jag nog är ett bra material för att bli VD sekreterare så effektiv och organiserad som jag är. På hans jobb har VD sekreterarna (ja de är flera) bättre lön än vad jag har, man kanske skulle sadla om och börja styra upp lite i företagsvärlden? Eller inte! Hur som helst borde man lära sig att säga nej när folk vill ha en ur sängen före klockan 06.00 på sommarlovet!
Bilden lånad från: maddiescountrylivingdreams.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: En av gamlingarna

Välkommen i gänget!!!!!

2011-06-21 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0