Aldrig mer!?!

                   

Om två veckor har vi flyttat. Idag har vi pakat två kartonger med vaser, skålar och ljusstakar. Igår packade jag två serviser och alla finare glas. Det känns som att massa saker är packade och tittar man in i vardagsrummet är halva golvet belamrat med packade kartonger, men ändå återstår merparten av alla prylar att packa. Tror att jag håller på att utveckla allergi mot prylar. Även om vi nu flyttar till ett dubbelt så stort boende mot vad vi har nu kan vi ändå inte låta bli att fråga oss vart allt ska få plats? Förra gången vi flyttade, när vi flyttade ner till Stockholm för 4,5 år sedan kände jag att aldrig mer. Lite naivt kanske att tänka att man kan bo i en tvåa resten av livet men nu säger jag det igen: aldrig mer! Nästa gång jag flyttar så flyttar jag in på ålderdomshem och då får mina nära och kära sköta allt packande (bäst att hålls sig på god fot med gudsonen så att han ställer upp), jag kommer bara sitta på en stol och gagga.

Om någon behöver några prylar är det bara att säga till, vi har nämligen massor!

Bilden lånad från: http://saraelsa.blogg.se/images/2010/prylar2_85913846.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0